La Tomaquera

La Tomaquera no s'aguanta sola. Ves quina inutilitat de planta, que de tan domesticada ja no dóna fruït sense que li donin canya. Però ja és això. Cal cuidar i donar canya a les coses que es volen. Aquest blog no pretén més. Rajar de tot plegat sense perdre les ganes per treure'n fruït. Hi esteu convidats i convidades.

dimarts, de febrer 20, 2007

Primero fueron a por los judios

Primero fueron a por los judíos,
y yo no hablé porque no era judío.
Después fueron a por los comunistas,
y yo no hablé porque no era comunista.
Después fueron a por los católicos,
y yo no hablé porque era protestante.
Después fueron a por mí,
y para entonces ya no quedaba nadie que hablara por mí.

Martin Niemöller

Dissabte passat una dotzena d'skinheads van apallissar a uns companys de Joves d'Esquerra Verda i un altre de Joves Comunistes a Terrassa.
No va ser coincidència, sabien els seus noms, sabien on militaven.

Els meus companys no tenen ni 20 anys.
Volen canviar les coses, volen un món millor.

Un d'ells encara esta a l'hospital.
Per sort encara estan aqui.

Aquest dissabte 24, a les 18:00 tothom al Raval de Montserrat de Terrassa. Davant l'Ajuntament.

Mai més. Mai més el que varen passar els nostres avis, els nostres pares. Mai més caminar amb por pel carrer, parlar amb por, pensar amb por.

Un link

12 Comments:

At dimecres, de febrer 21, 2007 11:28:00 p. m., Anonymous Anònim said...

Alla taremo.

Salú

 
At divendres, de febrer 23, 2007 3:07:00 p. m., Anonymous Anònim said...

terrassa no era así, no?

QDS

 
At dimecres, de febrer 28, 2007 11:18:00 a. m., Blogger Moré said...

http://guiadeperplexos.blogspot.com/2007/02/diari-de-rodatje-dalberto-arce-invasin.html

La propaganda "progresista" i els seus diaris... Dues vares de mesurar i el recolzament al terrorisme islamista.

 
At dijous, de març 08, 2007 11:19:00 a. m., Anonymous Anònim said...

Estava planificat? No crec que es prenguéssin tantes molesties per un grupet de nois que ni arribaven als vint anys, de fet, no es que ho cregui, esque no va ser així. Encara qué això del grup de 20 skins que planifiquen un atac a un grup de cinc persones seria un bon argument per una pel·lícla cutre americana.

I crec que no s'hauria de donar tanta importància al fet de quina ideologia o manera de pensar tenien els agressors (a part de que només són suposicions, i és la explicació més fàcil per a tothom), sinó que la importància la tenen els agredits que per sort en el dia d'avui estàn tots bé.

Em sap greu que visquem en una societat tan pèssima, en què en primer lloc els periodistes especulin amb la informació, i en segon lloc; que la gent cregui cegament amb els que aquests diuen.

 
At dissabte, de març 10, 2007 5:07:00 p. m., Blogger la tomaquera said...

Un per un, que m'esgoteu...
Moré... Què te a veure això que dius amb l'article, l'agressió o els comentaris publicats?
Estas malalt? Vols fer propaganda del teu blog? Ets del que penses que un antisionista és un antisemita?
En definitiva... et va faltar oxigen al néixer?

Anònim... caldria explicar això:
"No crec que es prenguessin tantes molèsties per un grupet de nois que ni arribaven als vint anys, de fet, no es que ho cregui, esque no va ser així."

L'única forma que se m'acut que puguis estar tan segur és que hi eres allà. La qual cosa em quadra força amb les teves idees: Embolica, menteix, fes dubtar, nega l'evidència...
Malgrat ser anònim t'acabo de veure la cara...

A tots dos, us agrairé que deixeu de ficar el nas per aquesta pàgina. Ni us interessa ni a mi m'interessen les vostres opinions. Prenc la meva dosi de masoquisme cada dia, escoltant al Fedeguico.

 
At diumenge, de març 11, 2007 2:43:00 p. m., Anonymous Anònim said...

Només et diré una cosa:

NO tens ni puta idea de res.

Abans de jutjar a ningú pensa una mica.

Aquesta vegada no seré anònima.

 
At diumenge, de març 11, 2007 4:44:00 p. m., Anonymous Anònim said...

I una altra cosa;
Si hi era està clar que sé el que va passar, no com tú i la resta de gent que diu, escriu o que simplement es deixa influenciar pel que escolta.
No ets mes que un hipòcrita, tu creus que jo menteixo, jo et dic que no tinc cap motiu per fer-ho, ni m'haig d'excusar de res, simplement escric això perquè em fa rabia tenir que aguantar certes coses.

I repeteixo que no sou ningú per jutjar. Els únics que tenen dret a fer-ho són les persones que hi eren. Perquè tu has llegit l'expedient del cas? Ja contesto jo: NO. Doncs si l'haguéssis llegit veuries que no té res a veure amb les tonteries que s'han arribat a escriure sobre el tema. I em permeteixo el luxe de dir que dubto que arribi a coincidir 100% amb la realitat.
Si sapiguéssis la meitat de la veritat quedaries avergonyit del món on vius.

També afegiré que condemno com la gran majoria de persones coherents d'aquest país qualsevol tipus de violència, sigui la que sigui.

A partir d'aquí tu pots pensar el que vulguis.

 
At dilluns, de març 12, 2007 6:23:00 p. m., Blogger la tomaquera said...

No sé quina part de la frase "us agrairé que no fiqueu el nas per aquesta pàgina" no has entés. O potser ho has entés i ets així d'impresentable.
En fin, et desacredites tu solet.
Evidentment, jo no hi era a l'agressió, malgrat que intueixo que t'hagués agradat.
Però 3 dels que si que hi eren (i van rebre) són colegues i companys de partit. I els he vist, i m'han explicat, i ells si han parlat amb els Mossos i els hi han dit com esta el tema, i un d'ells ha identificat a un dels agressors, que té un bonic historial delictivofeixista.

El que em sembla més fascinant del teu vòmit és que diguis que la gent no té ni puta idea de res, que tothom menteix i que "si sapigués la meitat de la veritat" patatim i patatam. Això vol dir que tu si que la saps.

D'aquesta actitut se'n diu ser profeta. I ja em perdonaràs, però no soc creient, malgrat et pugui semblar que he d'estar avergonyit de pensar segons quines coses i de creure en la paraula de companys i companyes a qui he vist amb un collaret.

Per tant, Anna, si no pots aportar alguna dada que demostri que tens informació més certa o de primera mà que la que tinc jo m'estimaria més que no intervinguis més en aquest blog.

 
At dijous, de març 15, 2007 12:24:00 a. m., Anonymous Anònim said...

Primer que potser sí que m'hagués agradat que hi fossis, pero per veure-ho desde el meu punt de vista i com tu creus que m'agradaria.

Em vaig trobar la baralla a uns 200 metres, de fet jo estava al costat de la noia que trucava a la policia i no em vaig moure del seu costat. I pel fet de estar allà els mossos m'han tingut tancada 3 dies saps? T'han dit que hi havia cap noia a l'agressió? consta que no i malgrat això i ells sabent-ho m'han tingut allà. I jo de feixista, nazi o del que sigui que han dit no en tinc gens. Em va fer molta gracia que em diguéssin només entrar al cotxe que ja sabien que jo no havia fet res però que només tenia que col·laborar, 3 dies tancada i indignada només per col·laborar? Jo no entenc res.

I el noi a qui van reconèixer... pot tindre una carrera del que vulguis, però et puc assegurar que fa bastants anys d'això i que ell justament no hi era a la baralla. O s'han confòs els teus companys (que vull pensar que és així) o nosé...

I em sap greu que pensis això de mi, encara que no et culpo, possiblement jo en el teu lloc pensaria igual.

Dit això, tranquil que no et molestaré més. Només necessitava desfogar-me. A mi veure allò no em va agradar gens, si no vaig fer res va ser pq no vaig poder, i si la noia que trucava a la policia es va fixar en mi per un segon ho sabrà.

 
At dijous, de març 15, 2007 12:27:00 a. m., Anonymous Anònim said...

He dormit molt poc i tinc lapsus:

"Primer que potser sí que m'hagués agradat que hi fossis, pero per veure-ho desde el meu punt de vista i com tu creus que m'agradaria." <-- i NO com tu creus que m'hauria agradat volia posar.

sorry xD

 
At divendres, d’octubre 09, 2009 9:16:00 a. m., Anonymous larrybirdesdeu said...

Primer van anar a pels jueus pq els jueus son uns fills de puta.

Despres van anar a pels altres pq els nazis son uns fills de puta.

 
At dissabte, de febrer 16, 2013 5:28:00 p. m., Anonymous Anònim said...

Res en contra de l'article, però no estic d'acord amb un parell de punts a alguns extenct. Sóc probablement una minoria, però, lol. Gràcies per compartir.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home