La Tomaquera

La Tomaquera no s'aguanta sola. Ves quina inutilitat de planta, que de tan domesticada ja no dóna fruït sense que li donin canya. Però ja és això. Cal cuidar i donar canya a les coses que es volen. Aquest blog no pretén més. Rajar de tot plegat sense perdre les ganes per treure'n fruït. Hi esteu convidats i convidades.

dijous, de setembre 07, 2006

"Rita, el Papa sap lo teu?"


Me voy a ver a Rita. Unos dias, eh! Tampoco hay que pasarse.

Vaig a la Catalunya Tropical, a comprovar si parlen tan diferent com diuen, com van les obres de la Copa Amèrica i a veure què és allò que té la Rita, que diuen que li amaga al Papa.
He dit algun cop que m'agrada això d'estar a l'atur? Gensanta, que no me contrate nadie!

4 Comments:

At dijous, de setembre 07, 2006 4:22:00 p. m., Anonymous Anònim said...

Tranquil, ningú et contractarà.. si no pares quiet! es impossible!!

 
At divendres, de setembre 08, 2006 8:38:00 a. m., Blogger Ramon Armengol said...

Cositas nuevas en PXB

 
At divendres, de setembre 08, 2006 10:48:00 a. m., Blogger Aina Vidal said...

Si has de veure a la Rita portat un bon antiàcid

 
At dilluns, de setembre 11, 2006 11:55:00 a. m., Blogger la tomaquera said...

Elena, només paro mentre no em contracten. Qui em vulgui m'ha d'estimar com soc. Si algú sap d'una feina amb horaris flexibles aviseu-me...
Xufeta, per més que l'he buscada no he trobat la Rita. I açò que li he cantat "Bella niña, sal al balcón" però ni així.
Moscho, la publicidad te la pagas, aquí se interviene para opinar.
Lola... ai, Lola...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home